Kunskapshub
Utforska vårt kunskapsmaterial och evenemang för dig som vill utvecklas i din roll och stärka dina kunskaper.
Events ITSM-Helpdesk
Masterclass: Getting started with ServiceDesk Plus Cloud
ServiceDesk Plus produktutbildning med live Q&A en gång per månad,
Events ITSM-Helpdesk
Masterclass: Getting started with ServiceDesk Plus on-prem
ServiceDesk Plus produktutbildning med live Q&A en gång per månad,
Events IT-säkerhet
Boost Soc efficiency with AI-based threat modeling
I detta webinar kommer vi att diskutera hur AI förbättrar hotdetektering, svarstider och övergripande effektivitet vid hantering av säkerhetsincidente...
Events Active Directory - IAM, IT-säkerhet
Deepfake Threats Decoded: 5 Methods to Protect Your Enterprise from Digital Fraud
Lär dig hur deepfake-teknik påverkar identitetshantering och säkerhet, samt hur automatisering och detaljerade Active Directory-behörigheter kan stärk...
Events IT-säkerhet, Compliance
NIS2 och Asset Management – nyckeln till säkerhet och efterlevnad
Upptäck hur Asset Management hjälper dig att uppfylla NIS2-kraven och säkra din IT-miljö.
Events Active Directory - IAM
How to avoid 6 Azure and AWS misconfigurations with simple fixes
I detta webinar kommer vi att titta på hur Azure- och AWS-miljöer kan äventyras genom att missbruka enkla sårbarheter och ge råd om hur du kan minimer...
Events ITSM-Helpdesk, Klient och mobil, IT-säkerhet, Active Directory - IAM
KommITS Digitaliseringsdagar 2025
Inuit deltar som som sponsor och utställare på KommITS Digitaliseringsdagar i Mölndal 12-14 maj 2025. Mer info kommer...
Whitepapers IT-säkerhet, Compliance
Säkerställa efterlevnad av NIS2-direktivet med Privileged Access Management
Ladda ner vårt whitepaper för att förstå hur PAM360:s säkerhetskontroller hjälper organisationer att uppfylla de stränga kraven i NIS2-direktivet.
Whitepapers IT-säkerhet, Compliance
NIS2 resurser för efterlevnad och högre säkerhet
Vi har samlat allt vårt material om NIS2-direktivet med vägledning för regelefterlevnad och stärkt säkerhet.
Whitepapers ITSM-Helpdesk
Change Management i praktiken
Detta whitepaper ger dig en inblick i hur Change Management fungerar i praktiken. Ta del av studieresultat, statistik och kunskap som hjälper dig att ...
Whitepapers ITSM-Helpdesk
The Handbook of Essential IT Service Desk Metrics
Denna handbok ger dig åtta grundläggande KPI:er som alla supportorganisationer bör känna till. Genom att övervaka dessa nyckeltal underlättar det för ...
Whitepapers ITSM-Helpdesk
CMDB guide - från teori till praktik
Denna guide ger dig en grundläggande förståelse för vad Configuration management database (CMDB) är och dess processer samt hur du tar CMDB från...