En pålitlig lösning är kärnan i er service desk
Utan en bra lösning som kan ge er både en smidig överblick och en enkel hantering av era supportärenden blir er service desk ineffektiv och verksamheten drabbas av felande system, onödiga kostnader och långa svarstider.
Effektiv hantering av problem och förändringar
Med våra smarta lösningar kan ni ta kontroll över er IT-verksamhet genom en effektiv ärendehantering där ni snabbt och enkelt kan identifiera problem och genomföra förändringar (changes). På så vis ökar ni effektiviteten och minskar riskerna för stillastående system. Med automatisering och workflows blir verksamheten effektivare.
Enterprise Service Management
Inkonsistenta processer och flera olika verktyg kan påverka tjänsteleveransen negativt. Det är där Enterprise Service Management (ESM) kommer in i bilden där målet är att erbjuda självständiga affärsfunktioner och en enhetlig portal för användare. En lösning som stödjer detta på ett bra sätt kan ge stora positiva effekter på din verksamhet.
Relaterade produkter
Relaterad kunskap
ITSM-Helpdesk ITSM-Helpdesk
The Handbook of Essential IT Service Desk Metrics
Denna handbok ger dig åtta grundläggande KPI:er som alla supportorganisationer bör känna till. Genom att övervaka dessa nyckeltal underlättar det för ...
ITSM-Helpdesk ITSM-Helpdesk
Change Management i praktiken
Detta whitepaper ger dig en inblick i hur Change Management fungerar i praktiken. Ta del av studieresultat, statistik och kunskap som hjälper dig att ...
ITSM-Helpdesk ITSM-Helpdesk
CMDB guide - från teori till praktik
Denna guide ger dig en grundläggande förståelse för vad Configuration management database (CMDB) är och dess processer samt hur du tar CMDB från...