On-premises
On Premises
Denna produkt finns för lokal installation i er IT-miljö eller er valda PaaS-lösning.

Effektivisera er kundsupport för nöjdare kunder

SupportCenter Plus hjälper organisationer att effektivt hantera supportärenden, kontaktuppgifter, serviceavtal och att ge en överlägsen kundupplevelse.

Öka kundnöjdheten med en effektiv kundsupport

SupportCenter Plus är en smidig kundsupportlösning som erbjuder hantering av supportärenden, konto- & kontaktuppgifter, SLA-hantering och kunskapsdatabas. Den hjälper dig att spåra och lösa supportärenden snabbt och därigenom leverera kundsupport på en hög nivå.

SupportCenter Plus

Spårning av ärenden och automation

Automatiserar processen att skapa, organisera, spåra ärenden till en sömlös process med automatisering via workflows.

SupportCenter Plus

Support portal

Låt varje avdelning i din organisation definiera sin produkt- eller tjänstespecifika konfiguration och fungera som fristående enheter. Leverera en enhetlig serviceupplevelse till dina kunder genom att effektivisera arbetsflöden för ärendehantering och spara tid genom att inte behöva installera en ny helpdesk för varje affärsenhet.

SupportCenter Plus

Några utvalda funktioner

Flera supportkanaler

Låt kunderna ta kontakt via e-post, telefon, självbetjäningsportal eller social media och få en samlad bild av kundens interaktion.

Spåra supportärenden

Automatiserar processen att skapa, organisera och spåra förfrågningar i en sömlös process.

Business units

Låt varje avdelning av din organisation definiera sin produkt- eller tjänstespecifika konfiguration och arbeta som fristående enheter.

Konto- och kontaktuppgifter

Hantera kundinformation inklusive inköpta produkter/tjänster, avtal mm.

Kunskapsdatabas

Skriv inte svar på samma frågor om och om igen. Bygg enkelt din kunskapsdatabas och gruppera lösningar under ämnen för att göra det lätt att hitta.

Självbetjäningsportal

Implementera en anpassningsbar självbetjäningsportal och låt dina kunder lägga in supportärenden, spåra dem, söka i kunskapsbasen och ta fram rapporter.

Teams & Outlook integration

Tillåt användare att se supportförfrågningar och väntande godkännanden och chatta med supportrepresentanter i Teams och skicka och spåra ärenden i Outlook.

Stöd för flera språk

Låt dina användare välja det språk de önskar bland de 16 språk som finns tillgängligt.

Add-ons och integrationer

Låter applikationer i din organisation prata med SupportCenter Plus och utbyta data med hjälp av färdiga integrationer och API:er.

Ladda ner och testa i 30 dagar

Ladda ner en fullt fungerande version av produkten och testa i 30 dagar. Vi bjuder på support under utvärderingsperioden.

Fyll i dina uppgifter för att komma igång.

Nyheter i SupportCenter Plus 14.0

SupportCenter Plus har kommit ut i version 14.0 och med anledning av det bjuder vi in till ett webinar där vi visar de viktigaste nyheterna och vad de innebär.

Anmäl dig till webinaret

Fler funktioner

Tidsuppföljning & fakturering

Spåra tiden för alla kunder på ett ställe och använd filter för att få fram det du söker. 

Rapporter, dashboards och KPI:er

Intuitiva realtidsrapporter och dashboards ger dig full insyn i din helpdesk-data.

Avtal och SLA

Hantera multipla SLA-avtal och supportplaner för att ge rätt supportnivå och fakturera därefter.

Utforska SupportCenter Plus

Online demo

Boka demo

Fyll i formuläret för att boka en webbdemo med en av våra specialister.