Associera den nya RLC till en eller flera ärende- eller servicemallar.
Visualisera livscykeln för ärenden
Skapa en visuell representation av ärendets fullständiga livscykel med hjälp av en enkel drag-and-drop canvas i ServiceDesk Plus. Bryt ner ärendets livscykel i olika statusar och övergångar, det vill säga de villkorliga åtgärder som krävs för att flytta från en status till en annan.
Vad är Request Life Cycle (RLC)?
Vad är en övergång (transition)?
Hur börjar du använda RLC?
Associera RLC
Dra och släpp status på canvas
Dra och släpp status på den digitala arbetsytan.
Sätt actions kopplat till övergångar
Sätt actions som ska göras före, under och efter en övergång.
Publicera Request Life Cycle
Publicera din Request Life Cycle för att börja använda den i din ärendeprocess.
Associera RLC
Associera den nya RLC till en eller flera ärende- eller servicemallar.
Dra och släpp status på canvas
Dra och släpp status på den digitala arbetsytan.
Sätt actions kopplat till övergångar
Sätt actions som ska göras före, under och efter en övergång.
Publicera Request Life Cycle
Publicera din Request Life Cycle för att börja använda den i din ärendeprocess.
Webinar: RLC i Cloud
Webinar: RLC i On-premises
Du kan använda RLC i din organisation för att:
Smarta regler och notifieringar
Smarta regler och notifieringar
Mer om ServiceDesk Plus
Har du en fråga?
Har du en fråga kan du starta chatten eller kontakta oss. Klicka nedan för att komma till produktsidan där du kan läsa mer och testa produkten.
Läs mer om ServiceDesk Plus