The Handbook of Essential IT Service Desk Metrics
Denna handbok ger dig åtta grundläggande KPI:er* som alla supportorganisationer bör känna till. Dessa nyckeltal bidrar till att uppfylla grundläggande mål för en IT-helpdesk som driftsäkerhet, organisationens produktivitet samt leverans av tjänster i tid och inom budgetramar.
Läs handboken för att lära dig mer om:
-
Identifiera KPI:er: Lär dig de åtta grundläggande mätetal varje IT-supportorganisation bör behärska för ökad driftsäkerhet och effektivitet.
-
Förbättra produktiviteten: Förstå hur dessa KPI:er direkt påverkar din organisations produktivitet och serviceleverans inom utsatta tidsramar och budgetar.
-
Kontinuerlig förbättring: Upptäck hur kontinuerlig övervakning av dessa nyckeltal kan leda till förbättringar i servicekvalitet och kundnöjdhet.
* Key Perfomance Indicator
Ladda ner whitepaper
Har du en fråga?
Har du en fråga kan du starta chatten eller använda vår kontaktsida så hjälper vi dig.
Ladda ner whitepaper