Nyheter och tips
Smarta AI-funktioner i ServiceDesk Plus
Ta del av de senaste AI-nyheterna i on-premises versionen.
Nya AI-funktioner i ServiceDesk Plus
Vill du upptäcka hur du kan optimera din IT-servicehantering med hjälp av AI och smarta automatiseringar? Se vårt inspelade webinar där vi guidar dig genom de senaste AI-nyheterna i ServiceDesk Plus.
Vi fokuserar på dessa nyheter:
- Hur ChatGPT används som backup för Zia vid förutsägelser om godkännande och återöppning av ärenden
- Användning av ChatGPT direkt i Zia-boten
- Generera automatiserade lösningar under skapandet av ett ärende via Zia-boten
- Förbättra kommunikationen med funktioner som generera svar, omformulera text, grammatikgranskning vid hantering eller vidarebefordring av ärenden
- Skapa automatiska sammanfattningar av ärenden för snabbare överblick
- Zia kommer nu att förutse godkännandeåtgärden som "Need Clarification" när godkännare efterfrågar mer information via e-post
Bra att veta
Datum: Livesänt den 12 december 2024.
Målgrupp: Administratörer och användare av ServiceDesk Plus on-premises.
Talare
Erik Tjärnkvist
Product Manager
Inuit
Frågor?
Har du någon fråga kan du starta chatten eller kontakta oss.
Anmäl dig till webinaret