Nyheter och tips

Smarta AI-funktioner i ServiceDesk Plus

Ta del av de senaste AI-nyheterna i on-premises versionen.
ai-enhanced-banner

Nya AI-funktioner i ServiceDesk Plus

Vill du upptäcka hur du kan optimera din IT-servicehantering med hjälp av AI och smarta automatiseringar? Se vårt inspelade webinar där vi guidar dig genom de senaste AI-nyheterna i ServiceDesk Plus.

Vi fokuserar på dessa nyheter:

  • Hur ChatGPT används som backup för Zia vid förutsägelser om godkännande och återöppning av ärenden
  • Användning av ChatGPT direkt i Zia-boten
  • Generera automatiserade lösningar under skapandet av ett ärende via Zia-boten
  • Förbättra kommunikationen med funktioner som generera svar, omformulera text, grammatikgranskning vid hantering eller vidarebefordring av ärenden
  • Skapa automatiska sammanfattningar av ärenden för snabbare överblick
  • Zia kommer nu att förutse godkännandeåtgärden som "Need Clarification" när godkännare efterfrågar mer information via e-post

 

Bra att veta

Datum: Livesänt den 12 december 2024.
Målgrupp: Administratörer och användare av ServiceDesk Plus on-premises.

Talare

Erik Tjärnkvist
Product Manager
Inuit

Frågor?

Har du någon fråga kan du starta chatten eller kontakta oss.

Anmäl dig till webinaret