Lösningar
Vi hjälper dig att uppnå hög säkerhet, ökad verksamhetsnytta och nöjdare användare genom lösningar som effektiviserar din IT.
Våra kunder berättar
Certezza
Informations- och cybersäkerhetsföretag|
Certezza valde Endpoint Central för att de såg möjligheten att på ett enklare sätt än tidigare kunna inventera mjukvara och åtgärda sårbarheter i de anställdas datorer även när konsulterna är ute på uppdrag. Det har varit avgörande att ManageEngine tar säkerheten på största allvar.
Läs deras berättelse
Örebro universitet
IT-Manager|John Lindbäck
Produkterna från Inuit underlättar verkligen vårt dagliga arbete. Tidigare hade vi svårt att hinna med alla våra uppgifter, men nu hinner vi med alla ärenden och kan även åtgärda saker och ting innan användarna upptäcker att de är i behov av teknisk support.
Tele2
Produktchef|Håkan Berggren
Utmaningen som vi hade för våra kunder var att vi ville ha en plattform som vi kunde erbjuda våra kunder som tjänst. Helst ville vi hålla nere våra kostnader och genom att erbjuda en multi-tenant lösning som produkterna från ManageEngine har stöd för har vi lyckats med det.
IHM Business School
Digital Management Specialist|Anders Broo
När vi gick över från manuell närvarokontroll till en digital rutin med egenutvecklad app och mobila enheter utanför varje föreläsningssal, växte behovet av managering. Mobile Device Manager Plus från Inuit var precis det jag sökte efter. En enkel och säker lösning för mig på IT, och en smidig, effektiv närvarohantering för IHMs elever och lärare.
Läs deras berättelse
Region Halland
IT Controller|Henrik Ljungberg
Vi använder ServiceDesk Plus som är ett flexibelt verktyg med många inställnings-möjligheter och användningsområden och som ändå är förhållandevis lätt att komma igång med.
Kalix kommun
IT-Manager|John Lindbäck
Produkterna från Inuit underlättar verkligen vårt dagliga arbete. Tidigare hade vi svårt att hinna med alla våra uppgifter, men nu hinner vi med alla ärenden och kan även åtgärda saker och ting innan användarna upptäcker att de är i behov av teknisk support.
Läs deras berättelse