ManageEngine har utsetts till 2022 Gartner® Peer Insights™ Customers' Choice för IT Service Management Tools.
Vi är mycket glada över att ManageEngine har utsetts till ett Customers' Choice i segmentet medelstora företag och segmentet Europa, Mellanöstern och Afrika i Gartner® Peer Insights™ "Voice of the Customer" för IT Service Management Tools 2022.
Vi ser det som ett bevis på hur omtyckt vår ITSM-plattform ServiceDesk Plus är som hjälper organisationer att skala sin ITSM-verksamhet samtidigt som de förbättrar medarbetarnas upplevelse.
Att få hjälp av personer i samma situation som en själv när det kommer till att införskaffa och implementera ett ITSM-verktyg (ärendehanteringssystem) hjälper organisationer att hitta rätt lösning för sina verksamhet. Gartner Peer Insights: Voice of the Customer är en utmärkt resurs för IT-beslutsfattare för att förstå recensionerna och betygen av ITSM-lösningar inom deras branschvertikaler.
ManageEngine har utsetts till en etablerad leverantör, tillsammans med ServiceNow och BMC, i Gartner® Peer Insights™ 'Voice of the Customer' för ITSM Tools-rapporten 2022.
Sedan starten som ett ärendehanteringssystem för cirka 15 år sedan har ServiceDesk Plus utvecklats till en ITSM-plattform som hjälper organisationer att använda best practices som ITIL för incident-, förfrågning-, tillgångs-, förändrings- och releasehantering. Med sin kontextuella färdiga integrationer till andra IT- och affärsapplikationer är ServiceDesk Plus den centrala platsen där du kan styra din organisations IT- och affärsprocesser.
En kärnkomponent i vår produktfilosofi är att våra lösningar måste anpassas till våra kunders affärsflöden och inte tvärtom. ServiceDesk Plus visuella workflow hjälper organisationer att designa sina processer med anpassade automatiseringar vilket hjälper servicedesken att underlätta den vardagliga arbetsbelastningen.
ServiceDesk Plus är en utbyggbar plattform och erbjuder en integrerad low-code utvecklingsmiljö som hjälper servicedesk-analytiker att utföra komplexa åtgärder med ett enda klick.
ServiceDesk Plus hjälper också din verksamhet att framtidssäkra sin tjänstehantering med Zia, vår AI- och ML-drivna virtuella agent. Hon fungerar som den första kontaktpunkten för slutanvändare och ger dem svar, rekommendationer och möjligheten att agera på ärenden.
Tack till alla våra kunder som delade med sig av sina erfarenheter. ManageEngine förblir engagerad i att hjälpa dig att hantera helhetsleveransen av IT- och affärstjänster samtidigt som dina anställdas upplevelser lyfts några steg.
"The Gold Standard For IT Helpdesk Software"
"A Great Tool, A Fantastic Product And Of Course, Amazing Value And ROI"
"ManageEngine ServiceDesk Plus - Revolutionizing The Support Industry"
ServiceDesk Plus är en helpdesk-lösning med ITIL-stöd för alla typer av organisationer. Med avancerade ITSM-funktioner i kombination med användarvänlighet hjälper ServiceDesk Plus support-team att leverera service i världsklass över alla verksamhetens avdelningar.
Finns både för Cloud och On-premises.
Du kan testa ServiceDesk Plus, boka en personlig demo eller ta kontakt, vi hjälper dig gärna med dina frågor.
Upptäck ServiceDesk Plus