Ett nytt fräscht användargränssnitt för din servicedesk, Kanban-vy för en effektiv ärendekö, kraftfulla dashboard för enkel åtkomst till information, ett anpassningsbart utseende mm.
Med tekniker som hanterar en mängd ärenden innehåller det nya användargränssnittet ett sökfält för att söka efter information, en lista över de senaste ärendena sorterade efter tid för tydlighet och möjligheten att förhandsgranska den anpassade ärendevyn innan den sparas.
Den nya designen utnyttjar skärmutrymmet optimalt med rullgardinsmenyer för aviseringar, snabbåtgärder och nya ärenden. Dessutom dashboards som stöder helskärmsläge för att visa servicedeskens nuvarande status på stora skärmar för hela teamet.
Med den nya layouten och menyerna ökar det nya användargränssnittet det synliga arbetsutrymmet för användare och tekniker med mer fokus på innehållet.
Ett modernt utseende på din servicedesk med platta ikoner och färger för att göra det lätt och enkelt ta till sig information.
Den senaste uppdateringen till molnversionen av ServiceDesk Plus kommer också med nya funktioner som: