Nyheter och tips

SupportCenter Plus 14.0

Vi visar och förklarar nyheterna i den senaste versionen.

Vi guidar dig bland nyheterna

SupportCenter Plus har kommit ut i version 14.0 och med anledning av det bjöd vi in till ett webinar där vi visade de viktigaste nyheterna och vad de innebär för dig som kund. Nu kan du se inspelningen.

Några av nyheterna i version 14.0


  • Resurshantering: Få ett fågelperspektiv över alla dina supportfunktioner och hantera enkelt deras tillgänglighet.
  • Microsoft Teams-integration: Tillåt användare att se supportförfrågningar och väntande godkännanden och chatta med supportrepresentanter – allt från deras Teams-konto.
  • Outlook-tillägg: Tillåt användare att skicka förfrågningar till SupportCenter Plus och spåra dessa direkt från Outlook.
  • Deluge: Deluge, ManageEngines interna skriptspråk levereras nu med SupportCenter Plus.
  • Avancerad anpassning av kundportalen: Administratörer kan nu anpassa självbetjäningsportalens hemsida med hjälp av avancerade alternativ såsom paneler, knappar, snippets, widgets etc med fördefinierade eller anpassade mallar.
  • Drill-down-analys för ärenden: Du kan nu utföra drill-down-analys på ärenden i rapportmodulen.
  • Maintenance-modul: Skapa, visa och hantera underhållsrelaterade ärenden i din organisation från en ny modul.
  • Request Timer Actions
  • Kanban-vy: Supportrepresentanter kan se ärenden i en kanban-vy där förfrågningarna är grupperade som kort.

Använder du idag SupportCenter Plus så är detta ett bra tillfälle att få en uppdatering om det senaste i produkten och hur du kan utnyttja dess funktionalitet.

SupportCenter Plus 14.0 Release notes

Bra att veta

Inspelat den 22 februari 2023.

supportcenter-plus-600

 

Har du en fråga?

Har du en fråga kan du starta chatten eller använda vår kontaktsida så hjälper vi dig.

Anmäl dig här